Tweede dag - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Paaskamp ETC - WaarBenJij.nu Tweede dag - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Paaskamp ETC - WaarBenJij.nu

Tweede dag

Door: Leiding

Blijf op de hoogte en volg Paaskamp

26 Maart 2016 | Nederland, Hoogvliet

Hoi allemaal,

Gisteren waren we iets te voorbarig. Alle leiding hebben een nachtrust variërend tussen de twee en vier uur gehad. De jongens c hebben nog geen twee uur gehaald. Daarom hebben wij ze vandaag extra afgemat tijdens de sport en spel middag. De ochtend zijn we gestart met een handbaltoernooitje. Vervolgens hebben we zes spellen gedaan: touwtrekken, estafette, Siamees voetbal, kegelroof, frisbee en blikgooien.

Na de lunch zijn we naar het bos gegaan. Daar moesten de kinderen op zoek naar gekke foto's van de leiding. Alle credits voor de foto's gaan naar Jiska. Het was moeilijk om sommige van ons te herkennen en maar 2 van de 6 groepjes hebben alle foto's goed geraden.

De e-jeugd wilt het liefst alle dagdelen worden ingedeeld voor het corve. Dus ouders, hopelijk gaan ze hier thuis mee verder ;)

Het avondeten bestond uit een barbecue. Dus ja, wij hebben gebarbecued in eind maart, ik wed dat we de eerste zijn. Dankzij de korte nachtrust zitten we nu allemaal bij te komen bij het kampvuur en hoopt de leiding op een iets langere nacht dan afgelopen nacht.

Morgen gaan we naar Hellendoorn!!!!