Wat nemen we mee op paaskamp!? - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Paaskamp ETC - WaarBenJij.nu Wat nemen we mee op paaskamp!? - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Paaskamp ETC - WaarBenJij.nu

Wat nemen we mee op paaskamp!?

Door: Leiding

Blijf op de hoogte en volg Paaskamp

18 Maart 2016 | Nederland, Hoogvliet

Hoi allemaal,

Nog maar 1 weekje!! Afgelopen week zijn de briefje met welke spullen er mee moeten uitgedeeld. Gisteren tijdens de vergadering kwamen wij erachter dat we nog wat dingen vergeten zijn. Hierbij de complete lijst:

Dekbedovertrek 1 pers. (dekbed + kussen is in het kamphuis aanwezig)
kussensloop
handdoek
zaklantaarn
spelletjes
eventueel fototoestel
Oude kleding (wat vies mag worden)
Stoelverhoging (voor de kinderen die nog verplicht zijn dit te gebruiken)

Probeer alles mee te nemen in één weekendtas ivm beperkte ruimte in de auto's. De kinderen mogen wat geld mee nemen, maar dit hebben ze tijdens het kamp niet per sé nodig.

Nog even ter herinnering. Als je het blaadje met medicijngebruik nog ingeleverd moet worden, doe dit dan snel bij Monique, zodat wij ons hierop kunnen voorbereiden

Dit jaar is er een auto indeling gemaakt. Op de dag zelf zal bekend worden bij welke leider uw kind in de auto zit.

We vertrekken 25-03 om 14:00 uur vanaf de kantine van de vereniging. Verzamelen is vanaf 13:15 uur. Probeer op tijd te komen zodat wij genoeg tijd hebben om de auto's in te pakken.

Op maandag 28-03 verwachten we rond 15:00 terug te zijn, mits er geen file(s) ontstaan.

Vanaf 25-03 zal er iedere dag een blog + foto's geschreven worden. Houd de site dus in de gaten :)

Voor eventuele vragen kan je bij de leiding terecht.

groetjes,
Yvon, Monique, Sylvia, Ivo, Marcel, Michel, Arnold, Stefan, Dennis en Shannon