Welkom - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Paaskamp ETC - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Paaskamp ETC - WaarBenJij.nu

Welkom

Blijf op de hoogte en volg Paaskamp

02 Februari 2016 | Nederland, Hoogvliet

Hallo allemaal!

Over iets minder dan twee maanden zal het jaarlijks terugkerende paaskamp weer plaatsvinden. De kampleiding is in volle voorbereiding om dit kamp weer zo goed en leuk mogelijk te laten verlopen. Wat we allemaal gaan doen en waar we naar toe gaan blijft natuurlijk nog even geheim! Deze site is gemaakt om alle ouders/ verzorgers en belangstellende op de hoogte te houden van de gebeurtenissen op het paaskamp. Iedere dag van het kamp zal er een update en wat foto's worden geplaatst. Om jullie alvast enthousiast te maken zal er vanaf nu al af en toe een update worden geplaatst.

Informatie over wat er allemaal meegenomen moet worden en waar we naar toe gaan volgt nog. Tevens wordt er binnenkort een lijst uitgedeeld waarop aangegeven kan worden of uw kind nog medicijnen gebruikt en/of allergieën heeft en of er nog belangrijke dingen zijn waar wij rekening mee moeten houden.

Omdat wij er naar streven om ieder jaar een uitstapje te hebben op het kamp, zullen wij dit jaar extra geld proberen op te halen door middel van een sponsorloop. Dus maak familie en vrienden alvast enthousiast om te sponsoren want het formulier hiervoor volgt snel. De sponsorloop zal plaatsvinden op het buitenterrein van de vereniging op woensdag 9 maart.

Wij hebben er zin in! Nog 52 nachtjes slapen!!!

Groetjes, de kampleiding
(Dennis, Monique, Michel, Stefan, Arnold, Ivo, Sylvia, Marcel, Yvon en Shannon)

Tags: Paaskamp, HV ETC